Страници

3.11.2007

"Тези, които говорят, не са ли всички галилейци?"

Ke svým učedníkům přizval ještě další lidi a kladl jim na srdce: "Kdo mě chce následovat, musí dát stranou své vlastní zájmy, nebát se podstoupit nesnáze a utrpení a musí v životě dělat všechno tak, jako bych to dělal já.
Kdo se snaží svůj život prožít po svém, ve skutečnosti ho promarní. Jenom ti získají věčný život, kdo se obětují pro mne a proto, co já přináším člověku.
Vždyť co člověku prospěje, získá-li celý svět a pravý život promarní?
Dostane snad ještě jednou takovou příležitost?
Jestli se někdo stydí za mne a za má slova před nevěřícími a hříšnými lidmi, za toho se také já budu stydět, až se vrátím se svatými anděly v slávě svého Otce.
Někteří z vás poznáte ještě před svou smrtí, jak mocně se bude Boží vláda prosazovat mezi lidmi."

Marek 8:34-9:1 (Slovo na cestu)


добави в svejo.net добави в dao.bg добави в ping.bg добави в web-bg.com добави в dobavi.com добави в pipe.bg

Няма коментари: