Страници

4.04.2007

И стана човек. И страда, и бе погребан

Иисус им отговори: “Дошъл е часът да се прослави Синът човешки. Истината, истината ви казвам: ако житното зърно, като падне в земята, не умре, остава си самотно. Но ако умре, дава много плод. Който обича живота си, ще го загуби, а който мрази живота си на този свят, ще го запази за вечен живот. Който Ми служи, нека Ме последва; и където съм Аз, там ще бъде и Моят служител. И Моят Отец ще почете онзи, който Ми служи.
Душата Ми сега се смути и какво да кажа? Дали: `Отче, избави Ме от този час.` Но затова и дойдох – за този час. Ще кажа: `Отче, прослави името Си!`”
Тогава дойде глас от небето: “Прославих Го и пак ще го прославя.”
А народът, който стоеше и чу гласа, казваше: “Гръмна се.” Други пък казаха: “Ангел Му говори.”
Иисус отговори: “Не за Мене беше този глас, а за вас. Сега започва съдът над този свят; сега князът на този свят ще бъде изгонен вън.”

Йоан, 12:23-31


НОВИЯТ ЗАВЕТ на нашия Господ Иисус Христос
Нов превод от оригинала
Българско библейско дружество, 2002


добави в svejo.net добави в dao.bg добави в ping.bg добави в web-bg.com добави в dobavi.com добави в pipe.bg

Няма коментари: