Страници

2.11.2007

"Тези, които говорят, не са ли всички галилейци?"

Kad Sin Čovječji dođe u slavi i sa svim svojim anđelima, sjest će na prijestolje svoje slave.
Tada će se svi narodi okupiti pred njime, a on će, kao što pastir odvaja ovce od koza,
pravednike postaviti sebi zdesna, a ostale s lijeve strane.
Tada će kralj reći onima koji mu budu zdesna: "Vi, koje je Otac blagoslovio, dođite primiti u baštinu kraljevstvo pripravljeno za vas od postanka svijeta!
Jer ste me nahranili kad sam bio gladan, napojili kad sam bio žedan, primili ste me kad sam bio tuđinac
i obukli me kad sam bio gol; posjećivali ste me dok sam bio bolestan i u zatvoru.Pravednici će ga tada upitati: "Gospodine, kada smo te vidjeli gladna i nahranili, kada smo te vidjeli žedna i napojili te?
Kada smo ti pružili dobrodošlicu kao tuđincu i obukli te gola?
Kada smo te posjetili bolesna ili u tamnici?'
A kralj će odgovoriti: "Zaista vam kažem, sve što ste učinili jednomu od moje najmanje braće, meni ste učinili!'
Zatim će reći onima slijeva: "Odlazite od mene, prokleti, u vječni oganj pripravljen za đavla i njegove anđele!
Jer bio sam gladan, a niste mi dali jesti; bio sam žedan, a niste mi dali piti;
bio sam bolestan i u zatvoru, a niste me posjetili.'
Oni će pitati: "Gospodine, kad smo te to vidjeli gladna ili žedna, ili kao tuđinca, ili gola, ili bolesna, ili u zatvoru i nismo ti pomogli?'
A on će im odgovoriti: "Zaista vam kažem, sve što niste učinili jednomu od ovih najmanjih, meni niste učinili!'
Tako će oni otići u vječnu patnju, a pravednici u vječni život.'

Evanðelje po Mateju 25:31-46 (Hrvatska Biblija)


добави в svejo.net добави в dao.bg добави в ping.bg добави в web-bg.com добави в dobavi.com добави в pipe.bg

Няма коментари: